Czytaj teraz
Więcej
    Komentarze
    Zaloguj się
    Chcesz dołączyć do dyskusji? Zostań naszym prenumeratorem
    Który z wariantów obejmuje obwodnicę i zmiany w komunikacji miejskiej (zwiększenie częstotliwości autobusów i tramwajów)?
    @marbles5 Żaden. Te warianty nie są ani dla mieszkańców miasta, ani w ich interesie. Chodzi o wygonienie z centrum ostatnich Mohikanów handlu i usług. Ma się zrobić pusto i tanio.
    już oceniałe(a)ś
    38
    6
    Najlepszy wariant V: ZOSTAWIĆ TAK JAK JEST i może wreszcie coś skończyć w tym mieście: Trasa Północna, Trasa Średnicowa (czy jak to się teraz nazywa), SST.
    @malone01 Szanowny Panie, TRASA PÓLNOCNA
    już oceniałe(a)ś
    7
    8
    @mieszkaniec_bukowo Szanowny Panie, TRASA PÓŁNOCNA PO PLANOWANYM ŚLADZIE - NIE, NIE I JESZCZE RAZ NIE. TRASA PÓŁNOCNA WEDŁUG WARIANTU MIESZKAŃCÓW "za Netto" TAK TRASA PÓŁNOCNA WEDŁUG WARIANTU MIESZKAŃCÓW "za Netto" RAZEM Z TRAMWAJEM - TAK, TAK I JESZCZE RAZ TAK Szczegóły na fecebook.com/bukowo.szczecin z poważaniem
    już oceniałe(a)ś
    11
    10
    @mieszkaniec_bukowo Czyli tłumacząc "mieszkanca_bukowo" na polski: TRASA W WARIANCIE KOMPLETNIE NIEREALNYM I ZA KOSMICZNĄ KASĘ: TAK TAK TAK TAK TAK TAK!!!!!! WYDAJMY KASĘ! WYDAJMY WIĘCEJ KASY!!! ..tylko co to ma wspólnego z Wojska Polskiego, poza idiotycznym zadłużaniem miasta?
    już oceniałe(a)ś
    9
    8
    @mrrrwrrr @mrrrwrrr Szanowny Panie, zapraszam na stronę facebook.com/bukowo.szczecin. Tam jest wszystko przedstawione: 1/ Wariant obecny - kosztorys 120 milionów złotych; 2/ Wariant mieszkańców - 70 milionów złotych; I gdzie tu ten kosmiczny wydatek w wariancie mieszkańców ??? Oszczędzone 50 milionów mieszkańcy proponują: a/ na przebudowę ulicy Szosa Polska po nowym śladzie; b/ na wkład własny w budowę linii tramwajowej - do Górnego Skoliwna. I gdzie tu są nierealne warianty ??? z poważaniem
    już oceniałe(a)ś
    8
    4
    a mnie zastanawia jedna rzecz. na wizualizacjach 4 pasmowych ruch jak w ulu. na 2 pasmowych sielanka. to pokazuje jak oderwane jest to wszystko od rzeczywistosci i jak projektanci oszukuja samych siebie. szkoda komentowac i brac to na powaznie. aha jeszcze jedna refleksja - im szybciej unia przestanie dawac nam na "rozwoj" tym szybciej to miasto bedzie normalne.
    @breakingnews bo architekci czesto nie zastanawiaja sie jak cos dziala tylko jak cos moze wygladac. stad tlumy na ulicach i raz wiele raz malo aut. te latwo sie generuje w programach. jak sie przyjrzysz temu co robi sens to to jest jeszcze bardziej drastyczny przyklad takiego podjescia. oni wstawia ludzi na obrazek i juz uznaja, ze ozywili ulice bo jest pelno ludzi ;) refleksja o kasie z unii jak najbardziej wlasciwa i widzi to coraz wiecej ludzi. zbyt dlugo trwalo niestety by do tego dojsc.
    już oceniałe(a)ś
    10
    1
    Sezon wyprzedaży nieruchomości na al.Wojska Polskiego uważam za rozpoczęty. Przez tyle lat urzędnicy obserwują co się stało z ul. Krzywoustego i nie wyciągają wniosków. Niech zrobią strefę wolną od aut wokół UM. Zobaczymy jak długo urzędnicy na to pozwolą, zanim sami nie wywiozą na taczkach Krzystka i jego przydupasów.
    @kingaps Właśnie o to chyba w tym wszystkim chodzi. Cały "ruch pieszy" ma przejąć powiększone Galaxy i Kaskada. WP natomiast ma posłużyć jako poligon dla Energopolu lub innych fahofcuf, tak aby interes w branży budowlanej się kręcił. Póki kasą sypie UE. Kto by przejmował się jakimiś dziwactwami w stylu poprawy KM, obwodnicy czy budowy "przesiadkowych" parkingów.
    już oceniałe(a)ś
    28
    5
    Przydupas: 1. osoba, która jest na posyłki kogoś i wykonuje jego polecenia jak niewolnik. 2. osoba, która jest na każde wezwanie; służący Określenie człowieka, którego łatwo sobie przywłaszczyć 3. To taki kolo co robi wszystko dla jakiejś głupiej panienki..lata koło niej jak pies na smyczy. A g**no z tego ma bo i tak mu dupy nie da 4. osoba zależna od kogoś wpływowego, zawsze przy nim obecna i popierająca go 5. szmata
    już oceniałe(a)ś
    23
    5
    @tomasz.szczecin czyli 5 na 5 trafnych
    już oceniałe(a)ś
    3
    0
    Nie przydupas tylko DUPA. Dobry Urzędnik Państwowej Administracji
    już oceniałe(a)ś
    2
    0
    Bodnar skąd wziąłeś tylu bezrobotnych na chodnikach na tych swoich wizualizacjach? Co to są za parasole? I gdzie będą srały psy? W sensie czworonogi.
    już oceniałe(a)ś
    61
    14
    Te wizualizacje to całkowity absurd. Jak jest szeroka ulica to dziesiątki samochodów, jak kocie łby to po nich telepie się autobus i o żenado rowerzysta. A przecież wiadomo powszechnie, że w tym mieście nie przejdą żadne kocie łby dla rowerzystów! O hałasie nie wspomnę! Na Ku Słońcu dało się położyć asfalt a tu powrót do średniowiecza. Ludzie będą zachwyceni parkując pod gniazdującymi ptaszkami i wysiadając z samochodu na środek ulicy zasianej trawką. Pierwsza solarka zrobi z tego trawnika historię. Te obrazki pokazują taki poziom niekompetencji projektowej, że się płakać chce. Ach, to tylko wersje robocze... czyli oczywiste błędy tam się "mocno roboczo" pojawiły? Ciekawe, czy ktoś policzył ILU PIESZYCH zmieściłoby się na tym trotuarze, są na to normy. I czy wystarczyłoby, gdyby wylegli wszyscy z dzielnicy, czy trzeba byłoby z sąsiednich importować? I tradycyjne pytanie do dziennikarzy GW: Kiedy zaczniecie zadawać pytania zamiast przedrukowywać materiały prasowe UM??
    I mam nadzieję, że tym razem badania opinii zostaną zrobione rzetelniej, niż poprzednim. Podobno za zmianą było jakichś 4 czy 12 spytanych na chybił-trafił a badania kosztowały ca. 30 tys. Ciekawe, czy miasto za nie zapłaciło?
    już oceniałe(a)ś
    31
    8
    @George White mam te same spostrzezenia w sprawie ruchu. to juz nie jest smieszne jak ta orkiestra grajaca koncert dla stojaka rowerowego. to juz jest prymitywna propaganda niegodna nawet kronik pkf z prl
    już oceniałe(a)ś
    37
    4
    @George White Badania będą rzetelne i obejmą ok 2,5- 3tys osób we wszystkich dzielnicach miasta i to jest plus. Do tego nie wszyscy w magistracie są fanami bezsensu i rowerowych oszołomów. Teraz pozostaje kwestia co powiedzą mieszkańcy i co zrobi z tymi wynikami magistrat.
    już oceniałe(a)ś
    9
    1
    panowie radni, moze najpierw zrealizujcie ISTNIEJĄCE zapisy w mpzp, a dopiero później wymyślajcie nowe projekty. Jak na razie to głównym zajęciem setek urzędników i radnych jest opracowywanie coraz to nowszych planów i ich nie realizowanie. Rocznie ta radosna twórczość planistów i radnych kosztuje pewnie z 10 milionów złotych. A jakie są efekty ich działalności to widać gołym okiem. Nawet porządnie nie potrafią zrobić założeń do projektów.
    @smiki48 Pamiętasz obietnicę wyborczą sprzed 8 lat, że całe miasto będzie miało MPZP?
    już oceniałe(a)ś
    23
    2
    podoba mi się ten plan na którym autobus wyrzuca ludzi na ścieżkę rowerową.... moim zdaniem nawet przedszkolak wpadnie na to co się może wydarzyć ;)...
    już oceniałe(a)ś
    45
    6