Komentarze
Wychodzi na to że KAŻDA opóźniona inwestycja jest sukcesem CO ROKU!!!
@g.r.a.f.z.e.r.o Ciii, bo się wyda ;-)
już oceniałe(a)ś
17
0
To ma się nazywać 'bogaty w inwestycje'? To jest dokańczanie starych i opoźnionych inwestycji. A gdzie nowe?
@swinton Nowe? Wchodzą na wyższy poziom: będą opóźnione zanim się rozpoczną.
już oceniałe(a)ś
27
1
Umieszczenie w tym zestawieniu mariny na wyspie Grodzkiej, Technoparku i Opery to gruba nieprzyzwoitość. To już nie są inwestycje, ale zabytki nieudolności inwestycyjnej klasy zerowej. Natomiast entuzjazm w przypadku mostu (problem z budową ulicy dojazdowej), spalarni (już wiadomo, że będzie naciąganie na jak najdłuższy termin rozruchu, a potem maksymalne wydłużenie czasu osiągania pełnej zdolności przetwórczej) i SST (będą tory, a na nich tramwaje, natomiast wszystko wokół stoi pod znakiem zapytania) wydaje się mocno na wyrost.
już oceniałe(a)ś
47
6
Tytuł powinien brzmieć: "Ten rok też będzie bogaty w inwestycje. Co się opóźni w 2015 r.?"
już oceniałe(a)ś
42
5
Jeśli to miała być kryptoreklama Krzystka to raczej niezbyt udana. Wymienione same opóźnione inwestycje i żadnej nowej. Autor powinien napisać jeszcze czy wogóle będą naliczane jakieś kary za te opóźnione inwestycje.
Po drugie most Brdowski który miał być gotowy w styczniu, raczej długo nie będzie zmontowany ponieważ prawdopodobnie cała konstrukcja jest źle pospawana, nie mówiąc o tym iż nikt nie chce zbudować drogi do niego. Więc jest na pewno czym się chwalić.
już oceniałe(a)ś
15
2
Szybki tramwaj "w znakomity sposób wpłynie na funkcjonowanie komunikacji publicznej pomiędzy prawo- i lewobrzeżną częścią miasta." a dokłądfniej ją rozwali dzięki zlikwidowanym autobusom pospiesznym. Przed budową SST z pl. Rodła na os. Słoneczne/Bukowe można było dostać się w poniżej 30min (i bez przesiadek), a po zbudowaniu w 45 min będzie można dostać się w krzaki na zapleczu Selgrosa - No, ale stamtąd na Bukowe już tylko 2,5km pieszo przez las więc można odtrąbić sukces!
już oceniałe(a)ś
48
16
"Spalarnia śmieci, gdy tylko zapadła ostateczna decyzja o jej budowie, rozpoczęła walkę z czasem. To największa inwestycja realizowana w Szczecinie. Koszt - 666 mln zł z czego 255 mln to unijne dofinansowanie. Musi więc być skończona w tym roku." -Przekaz tej informacji jest taki,że inwestycja powyższa to walka i jeszcze raz walka.Mamy to docenić. "Ma kosz­to­wać 711 mln zło­tych 255 mln da Unia Eu­ro­pej­ska. Resz­ta to po­życz­ka z fun­du­szu ochro­ny śro­do­wi­ska, ob­li­ga­cje i środ­ki wła­sne spół­ki. W prak­ty­ce bu­do­wa może oka­zać się tań­sza, bo ponad 100 mln zł to zwrot po­dat­ku VAT. - Tutaj już zalągł się luzik w wycenie-dodam szczeciński luzik. "Termin ukończenia całości robót wyznaczono na 4 lipca 2015 r., a koniec ruchu próbnego i testowego - na 4 grudnia 2015 r." Pożyjemy, zobaczymy.
już oceniałe(a)ś
15
0
Fajne ale zapomnieli dodać, że nie ma i nie będzie do czerwca mostów bez których produkcji też nie będzie.
już oceniałe(a)ś
8
0